sunnuntai 16. elokuuta 2015

Aamutreeni kuvien muodossa - Morning workout in pictures

Väsyttää. Mutta tähän aikaan illasta se on hyvä asia ja tarkoittaa sitä, että takana on aktiivinen päivä. Mukaan mahtuu kaksi treeniä, yli 20km pyöräilyä, työpäivä sekä tietenkin koiran kävelytykset. Minun päivät on yleensäkin melko meneviä, ainakin taas kun uusi lukukausi alkaa yliopistossa. Hammaslääkiksen neljäs vuosi käyntiin, hullua!

Teimme aamulla treenin Nallikarin-rannalla EasyFitin edessä. Treeni koostui enimmäkseen kyykkyhypyistä, lyhyistä sprinteistä sekä askelkyykkyhypyistä. Treeni oli hauska ja erilainen verrattuna siihen, mitä olen tottunut aamuisin tekemään. Jos ajattelet, että kyykkyhypyt on helppoja ja niitä pitäisi tehdä todella monta ennen kuin alkaa tuntua lihaksissa, suosittelen kokeilemaan niitä hiekalla ja takaperin...






Treeni ei ollut superrankka, mutta se on oikeastaan vain hyvä asia: olin kuitenkin suunnitellut meneväni salille myöhemmin illalla. Aamun treenailu erosi normaaleista aamutreeneistäni myös siten, että se oli pitempi (kesto reilu 60min) emmekä käyttäneet ylimääräisiä painoja. Normaalisti käytän käsi- ja nilkkapainoja.




Illalla tein salilla vielä jalat keskittyen pakaroihin. Tein kyykkyjä smithissä 4x8, lantionnostoja 5x14, takapotkuja taljassa 4x8 sekä jalkaprässiä 4x10. Viimeistelin treenin vielä askeltamalla 60cm korokkeelle extrapainon kanssa. Treeniin mulla meni noin 45minuuttia.

Ensi viikosta näyttäisi tulevan tosi kiireinen, mutta yritän kirjoittaa ainakin yhden postauksen lempparijuomani terveysvaikutuksista. Pysykää kuulolla.




I'm exhausted. Means I've had an active day. It's normal to me and my days are often like this, at least they will be again: new semester in university starts again tomorrow. Today I've had two workouts and work. I've walked my dog three times and cycled over 20 kilometers. I think I'm gonna sleep well tonight!

We started with a morning workout at the beach by my gym. Mostly squat jumps, sprints and step squat jumps. We kept the breaks quite long so I could do short intervals running and jumping. It was fun, different to what I'm used to doing. And I can tell you the sand didn't make jumping and running any easier! 

The workout wasn't super hard but that's actually a good thing because I was planning to go to the gym later anyway. Compared to my normal workouts this one was longer and we didn't use any extra weight. I normally use ankle weights and some dumbbells when I do my morning workout at home.

After work I did legs at the gym, mostly glutes.  I did squats 4x8, hip thrusters 5x14, cable kickbacks 4x8 and leg press 4x10. I finished with box step-ups with extra weight. This workout took me about 45minutes. 

Next week I'll have a busy week but I'll try to make a post about the health effects of one of my favourite drinks. Stay tuned.








 -V

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti